Die sprong vanaf die ster-werkgewer na die nuwe bestuurder is groter as wat die meeste mense dink, en soms verloop alles nie vlot nie.
Jy word ewe skielik gekonfronteer met nuwe verantwoordelikhede soos om seker te maak dat teikens gehaal word, jou mense hul doelwitte bereik, en jou afdeling glad verloop. En dan word daar nie eens gepraat van take soos aanstellings, dissiplinering en kommunikasie met topbestuur nie.
Is jy gerat om jou nuwe verantwoordelikhede soos ’n professionele persoon te hanteer?
Jy sal bietjie meer leer oor:
- Lei van vergaderings
- Aanstel van werknemers
- Motivering van ander
- Aktiewe luister
- Bly kalm onder druk
- Kom weerstand te bowe, en ander vaardighede
e-Leer-inhoud
Lesse
Status
Ratings and Reviews
0.0
Avg. Rating
0 Ratings
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
What's your experience? We'd love to know!
Login to Review
What's your experience? We'd love to know!
Login to Review