KURSUSBENAMING:
Noodsaaklike vaardighede vir kantoorpraktisyns
DIE KAARTJIES VIR LYNETTE BEER SE FUNKSIE IS UITVERKOOP
KOSTE VAN KURSUS:
Hierdie kursus kan as ’n geheel, of per module aangekoop word.
Let wel: Na afloop van voltooiing van die kursus sal daar op die sertifikaat aangedui word watter modules voltooi is.
R1 500 vir al 8 modules vir nie-lede
R 900 vir al 8 modules vir lede.
Die kursus kan ook per module aangekoop word, teen R250 vir nie-lede, en R150 vir lede. Indien jy daarin belangstel om slegs sekere modules aan te koop, kan jy ons gerus kontak by navrae@s-leer.co.za
PLEK WAAR DIE KURSUS BYGEWOON WORD:
Die kursus bestaan uit verskeie komponente wat strek van e-leer, webinare tot seminare.
OORSIG VAN INHOUD:
Kantoorpraktisyns wat hierdie kursus van agt modules voltooi sal ’n wye spektrum van kennis opdoen, wat onder andere insluit, kennis van ’n Microsoft-pakket, sagte vaardighede en opleiding in dienslewering, produktiwiteit en ander administratiewe take. Kantoorpraktisyns wat die kursus voltooi sal ook ’n sertifikaat vir elke module wat voltooi is, ontvang.
KURSUSUITKOMSTE:
Die modules lyk as volg:
Module 1: Skop af met ’n omvattende Microsoft-aanbieding waar jy Microsoft Word, Excel en PowerPoint gaan baasraak. Die aanbod vind plaas op ’n e-leer-platform en jy kan dit alles in die gemak van jou kantoor of huis voltooi.
Module 2: Doen die e-leer-kursus oor Netiket. Die module sal aan jou die moets en moenies verduidelik wanneer dit kom by e-poskommunikasie.
Module 3: Wees ’n kantoorkampioen-funksie. Woon dié netwerkgeleentheid by en ontvang jou opleiding in persoonlikheidstipes aangebied deur Lynette Beer. Deur hierdie geleentheid by te woon leer jy nie net jousélf beter ken nie, maar ook jou bestuurder en die verskillende persoonlikhede wat jy in die kantoor mag aantref. Leer so om almal te verstaan en begrip te hê vir ander se persoonlikhede.
PLEK WAAR DIE FUNKSIE PLAASVIND:
Centurion
DATUM VAN DIE FUNKSIE:
11 Junie 2021
Module 4: Inleiding tot Outlook-produktiwiteit webinaar, aangebied deur Gerrit Cloete van Productivity Pit Stop. Leer hoe om basiese kortpaadjies toe te pas, en maak ‘n aanvang met die bestuur van jou e-posse. Ons gaan kyk na hoe om effektief te prioritiseer, hoe om inligting vinnig op te spoor, en ook hoe om jou fokus te verbeter.
Module 5: Sakelys en notule opstelling.
Module 6: Emosionele intelligensie en konflikbestuur deur Marjon Meyer
Module 7: Kliëntediensuitnemendheid.
Module 8: Professionele teenwoordigheid. Leer meer oor jou eie professionele teenwoordigheid en jou gedrag in die werkplek. Jy is gewoonlik die eerste indruk wat iemand van die maatskappy kry. Jy het nooit ’n tweede kans om ’n eerste indruk te maak nie.
WIE BEHOORT DIE KURSUS BY TE WOON?
Enige persoon in die gilde vir kantoorpraktisyns. Dit sluit ook enige iemand in die volgende beroepe in:
• Sekretaresses
• Persoonlike assistente
• Administratiewe personeel
e-Leer-inhoud
Microsoft Word: Basies tot Gevorderd
-
1.1. Begin – Navigeer en Pasmaak
-
1.2. Begin – Selekteer en Clipboard
-
1.3. Begin – Print Stoor en PDF
-
2.1. Formatering – Formatering en Style
-
2.2. Formatering – Kol en Nommering
-
2.3. Formatering – Inkepings en Spasies
-
3.1. Tabelle – Basiese Tabelle
-
3.2. Tabelle – Tabel Ontwerp en Sorteer
-
4.1. Beelde – Beelde toevoeg
-
5.1. Bladsy Voorkoms – Rame en Bladsybreuke
-
5.2. Bladsy Voorkoms – Kop en Voetstukke
-
5.3. Bladsy Voorkoms – Afdelingsbreuke
-
6.1. Grafieke, Eksterne Skakels – Excel Grafieke in Word
-
6.2. Grafieke, Eksterne Skakels – Possaamvoegings Mail Merge
-
7.1. Gevorderde Style en Tabelle – Style en Inhoudsopgawe
-
7.2. Gevorderde Style en Tabelle – Pasmaak Style
-
8.1. Outomatisering – Templaat
-
9.1. Vloei van dokumente – Kolombreuke
-
10.1. Verwysings en Skakels – Beeld Onderskrifte en Geskakelde Teksbokse
-
10.2. Verwysings en Skakels – Voetnotas en Eindnotas
- 1.1. Begin – Navigeer en Pasmaak
- 1.2. Begin – Selekteer en Clipboard
- 1.3. Begin – Print Stoor en PDF
- 2.1. Formatering – Formatering en Style
- 2.2. Formatering – Kol en Nommering
- 2.3. Formatering – Inkepings en Spasies
- 3.1. Tabelle – Basiese Tabelle
- 3.2. Tabelle – Tabel Ontwerp en Sorteer
- 4.1. Beelde – Beelde toevoeg
- 5.1. Bladsy Voorkoms – Rame en Bladsybreuke
- 5.2. Bladsy Voorkoms – Kop en Voetstukke
- 5.3. Bladsy Voorkoms – Afdelingsbreuke
- 6.1. Grafieke, Eksterne Skakels – Excel Grafieke in Word
- 6.2. Grafieke, Eksterne Skakels – Possaamvoegings Mail Merge
- 7.1. Gevorderde Style en Tabelle – Style en Inhoudsopgawe
- 7.2. Gevorderde Style en Tabelle – Pasmaak Style
- 8.1. Outomatisering – Templaat
- 9.1. Vloei van dokumente – Kolombreuke
- 10.1. Verwysings en Skakels – Beeld Onderskrifte en Geskakelde Teksbokse
- 10.2. Verwysings en Skakels – Voetnotas en Eindnotas
Microsoft Excel: Basies tot Gevorderd
-
1.1. Begin – Vind my weg in Excel
-
1.2. Begin – Druk en Stoor
-
2.1. Voer in van teks en basiese formules – Basis van invoeging van selle en verander van inhoud
-
2.2. Voer in van teks en basiese formules – Outomatiseer reeksinskrywings Autofill
-
2.3. Voer in van teks en basiese formules – Van verstek (“default”) tot aangepaste inkepings en spasies (“indents and tabs”)
-
2.4. Voer in van teks en basiese formules – Gebruik die “clipboard”
-
3.1. Werk binne ‘n dokument en werksvel – Werk met veelvuldige werkboeke
-
3.2. Werk binne ‘n dokument en werksvel – Gevorderde kopieer/plak opsies
-
3.3. Werk binne ‘n dokument en werksvel – Werk met kolomme en rye
-
3.4. Werk binne ‘n dokument en werksvel – Werk met spreitabelle
-
4.1. Gevorderde formule opsies – Kopieer met gebruik van verskillende metodes en gebruik absolute en relatiewe verwysings
-
5.1. Basiese funksies – Basiese ingeboude formules
-
6.1. Formatering – Gebruik die lettertipe- (“font”) en belyningsgereedskap
-
7.1. Tabelle – Basis van ‘n tabel
-
8.1. Druk (“printing”) – Druk van ‘n dokument
-
9.1 Werk met formules – “Comma delimited data source” en opening
-
10.1. Skoonmaak en data manipulering – Skoonmaak van data
-
11.1 Databestuur – Data validering
-
11.2. Databestuur – Kondisionele formatering
-
11.3. Databestuur – Sortering van data
- 1.1. Begin – Vind my weg in Excel
- 1.2. Begin – Druk en Stoor
- 2.1. Voer in van teks en basiese formules – Basis van invoeging van selle en verander van inhoud
- 2.2. Voer in van teks en basiese formules – Outomatiseer reeksinskrywings Autofill
- 2.3. Voer in van teks en basiese formules – Van verstek (“default”) tot aangepaste inkepings en spasies (“indents and tabs”)
- 2.4. Voer in van teks en basiese formules – Gebruik die “clipboard”
- 3.1. Werk binne ‘n dokument en werksvel – Werk met veelvuldige werkboeke
- 3.2. Werk binne ‘n dokument en werksvel – Gevorderde kopieer/plak opsies
- 3.3. Werk binne ‘n dokument en werksvel – Werk met kolomme en rye
- 3.4. Werk binne ‘n dokument en werksvel – Werk met spreitabelle
- 4.1. Gevorderde formule opsies – Kopieer met gebruik van verskillende metodes en gebruik absolute en relatiewe verwysings
- 5.1. Basiese funksies – Basiese ingeboude formules
- 6.1. Formatering – Gebruik die lettertipe- (“font”) en belyningsgereedskap
- 7.1. Tabelle – Basis van ‘n tabel
- 8.1. Druk (“printing”) – Druk van ‘n dokument
- 9.1 Werk met formules – “Comma delimited data source” en opening
- 10.1. Skoonmaak en data manipulering – Skoonmaak van data
- 11.1 Databestuur – Data validering
- 11.2. Databestuur – Kondisionele formatering
- 11.3. Databestuur – Sortering van data
Microsoft Powerpoint: Basies tot Gevorderd
-
1. Raak vertroud met Powerpoint
-
2. Skep nuwe aanbiedinge en stoor
-
3. Herrangskik skyfies
-
4. Formateer teks, kollyste en WordArt
-
5. Teken, wysig en formateer voorwerpe
-
6. Clipart, foto’s en Smart Art
-
7. Invoeg van tabelle en werk met tabelle
-
8. Invoeg van grafieke
-
9. Stel skyfies saam uit Word
-
10. Voeg Ms Office-dokument in
-
11. Skakels binne aanbieding
-
12. Die gebruik van temas
-
13. Slide Master
-
14. Oorgange
-
15. Animasie
-
16. Sprekernotas
-
17. Die byvoeging van seksies
-
18. Clipboard
-
19. Doelgemaakte skyfievertonings
-
20. Stoor as video
- 1. Raak vertroud met Powerpoint
- 2. Skep nuwe aanbiedinge en stoor
- 3. Herrangskik skyfies
- 4. Formateer teks, kollyste en WordArt
- 5. Teken, wysig en formateer voorwerpe
- 6. Clipart, foto’s en Smart Art
- 7. Invoeg van tabelle en werk met tabelle
- 8. Invoeg van grafieke
- 9. Stel skyfies saam uit Word
- 10. Voeg Ms Office-dokument in
- 11. Skakels binne aanbieding
- 12. Die gebruik van temas
- 13. Slide Master
- 14. Oorgange
- 15. Animasie
- 16. Sprekernotas
- 17. Die byvoeging van seksies
- 18. Clipboard
- 19. Doelgemaakte skyfievertonings
- 20. Stoor as video
Vergaderings en Notule opstelling
-
1. Vergaderings
-
2. Soorte Vergaderings
-
3. Vergaderingsprosedures
-
4. Vergaderingsterminologie
-
5. Kontroles en beheer van vergaderings
-
6. Rol van die maatskappy se grondwet
-
7. Pligte en verantwoordelikhede van die voorsitter by die vergadering
-
8. Pligte en verantwoordelikhede van die sekretaris
-
9. Uitnodigings, agendas en notules
- 1. Vergaderings
- 2. Soorte Vergaderings
- 3. Vergaderingsprosedures
- 4. Vergaderingsterminologie
- 5. Kontroles en beheer van vergaderings
- 6. Rol van die maatskappy se grondwet
- 7. Pligte en verantwoordelikhede van die voorsitter by die vergadering
- 8. Pligte en verantwoordelikhede van die sekretaris
- 9. Uitnodigings, agendas en notules
This Course is great